118 ,

Jaoo :) 118 dagar kvar tes ja blir 20 ^^  Nåt kul iaf :D Sitter hemma och tycker så fruktansvääärt synd om mig själv asså . Fattar inte hur ja lyckas, men men . Köpte halstabletter för ett tag sen iaf, känns gött , men dom e snart slut :( Imorn måste jag städa massor, plugga & sen till FR . Hoppas jag inte lyckas glömma bort de den här gången , eller ah förra gången "glömde" ja la mest och somnade om :P Aja, den här gången skulle ja iaf vara där på em , så hinner ju vakna o sådära . :) I helgen blir de eastwood ! Yeaaah ;D Ska bli kul :) Nepp nu ska ja röka, sen stoppa käften full med halstabletter o sen sova . Var helt död i morse när Mirre vakna , så bäst ja kommer i säng lite tidigare än vanligt idag så jag får sova ut . Stackars sjukliga jag . Inget känns pepp :/ Men men hoppas de blir bättre innan lördag , annars kanske ja inte har så kul ändå ! Pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0