Halfuckinglå..

Fan va seg ja har vart idag , vet inte vad det är med mig :( Jaja , julen är förbi iaf :D O igår va ja o shoppa en ny garderob till Mirre, dyrt men rätt kul ändå. Jaja, Åker hem till Tidaholm imorgon , o då blir de väl skövde på tisda med min goding o hitta nåt till nyår , om jag ska ut då vill säga . Vet inte det än :S Men hade vart kul för mellan den 5-10 januari hoppar jag o Mirre in i lastbilen o åker hem till finland  under 1-2 månader . Har inte vart hemma på  exakt ett år vi de daarna :P :O Blir till o ta körkort o sen hinner nog min lillasyster och mirres moster komma till världen också :D Så hade vart kul o träffa alla babes innan ja åker! Hepp ta en ciggareeeettooooos nu , sen tv & söva . Upp tidit imöra . Hejjs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0