Trailertrash ,

Hej hopp . Är i gbg och har vart sen i söndags . Fast va hemma en sväng i tisdags . Åker hem imorn med o stannar tills på lördag . Blir väl o ta en öl me tjejjorna o kolla på film o mysa . Julen kryper sig närmare och jag bara orkar inte med den . Usch fy blä , julen är överskattad . Tråkig och bara allmänt irriterande :( Aja, idag va ja o shoppa lite . Hitta skor iaf.. sixtyseven <3 Me like ! Jaja nu ska ja kolla vidare sen blir de och glo på tv . På tal om tv, jag har beställt en ny nu :D LCD 42" och helt underbaaer <3 Längtar tes den kommer så jag ser texten :P Min e ju inte så mkt o skryta om precis.. Trailertrash :D

Kommentarer
Postat av: erika - mamma till miliam

sv: ja för världen ska ju gå under enligt majakalndern, eller vad den nu heter ^^ och den kalendern har förutspått saker som HAR hänt :( haha, men det lär ju märkas om man oroat sig i onödan iaf ;D haha

2008-12-24 @ 11:14:22
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Linda

hej gumman som du anske har märkt på lunar att jag har raderat de, igen.. Hann inte spara ditt nr :/ adda mig på msn =) kram

2008-12-26 @ 10:20:37
URL: http://znoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0