Slampaa <3

Klockan är tjugo över sex nu och hör o häpna mina vänner, jag har vart vaken i över två timmar ! Helt crazy, brukar ju inte ens ha lagt mig vid den tiden ;) Aja . Sofia kom till tiiahöölm igår , så de vart en fika , eller ah . Min fika innehöll väl mest tre fikor/fiker (?) men inte lätt när man inte ätit nåt på hela dagen ;D Sen åkte vi till Hovslätt och sen vidare till Ölmstad där jag sitter nu :)  Sofia e på jobbet och Mirre sover , jag tänkte plugga lite men hittar inte dom svaren jag vill ha :( Låter inge bra , vettefan , inte lätt när ja glömde boken hemma heller , fick så bråttom igår . Aja åker hem ikväll så hinner ju plugga då , oh städa så jag slipper stressa på lördag sen . Ska bli hel nice ;) Nee nu tycker ja lilla sluttyslappy kan komma hem igen "/ Hejjs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0