Fett G på det !

Jaah, godkänd i första kursen, Inte illa när man inte pluggat så man kan skryta iaf :) Inte orkat blogga riktigt men Måndagen va sköön ;) Cattis i en pulka med polishatt och blåljus, behöver en säga mer? Fjantigt, fjortis, me sköjj!
Digga hennes bellning på bates ock ;) Riktigt snygg, och ont! Haha. Och sen föddes världens bästa låt, och video till den . Men den kan ja tyvärr inte avslöja något mer om för att slippa polisanmälningar för kränkning
.
Idag har jag inte gjort möe, betalat räkningar, fett tråkigt. Men lyckades som vanligt shoppa lite också, bara till Mirre men ändå, jätte fina julklappar :D Pusspåmig för att jag är så bra !

Sen har jag dessvärre lyckats göra bort mig ock, fick ett samtal från okänt nummer oh när han svara lät de som om han pratade långt borta med burkljud de hördes jätte dåligt, han sa att han hette leif och han lät så glad så jag tog för givet att de va nån som hade skickat en sk bert karlsson busringning till mig så samtalet blev inte mkt bättre än så här

Han: Hej jag e Leif o lalala *Jätte glad*
Jag: Ah hej?
Han: Jag ska lalalala *jätte glad*
Jag: Aha, va kul för dig?
Han: Kan jag komma bort till dig nu?
Jag: Ah gör du så hej! *Klicka honom*

Jätte nöjd över mig själv står jag i hallen och är stolt som en tupp över att jag inte lät mig luras av någons roligheter. Precis när ja ska öppna yttedörren o ta ut vagnen så slår de mig som en käftasmäll : Vår vaktmästare heter Leif och Susanne har sagt att han nog kommer och ska kolla på min balkongdörr och fixa den eftersom den inte går att stänga ordentligt. Behöver jag säga mer än att jag skäms en smula? Och nej jag vågar inte ringa upp, han måste ju tro jag e helt psychopippad i hövvet , fan fan fan vilket smartass jag är!

Hepp nu ska jag gå in till Mirre , hon e missnöjd över nåt, troligen har hon tappat nappflaskan .
Tillbaka, men ångra mig . Tog upp henne istället så jag kunde byta blöjan och lägga på den nya salvan ja köpte idag mot blöjexemen som börjat komma igen (ville inte göra de förut för hon somnade i vagnen påväg hem från konsum) . Försökt me allt känns de som , lufta , idomin , bad  & puder men inget har funkat den här gången, så fick tag i nån Baby zink salva . Hoppas de blir bättre nu :) Vi ligger o kikar på Paradise hotel , Mirre e så sööt, ligger o kramar sitt gosedjur och tittar nyfiket på TV:n. Vilken tur att hon inte fattar programmet ;)
 
Måste gnälla av mig lite också . Min jävla visdomstand har börjat fuckas med mig igen :( Gör så ont ! Tycker helt extremt synd om mig själv . Borde ni också göra , de ja försöker få ut av att ens skriva ner det här .

Aja,  Senare blire att diska mount evrest högen av disk oh städa undan här , ser ut som fan efter att jag letade efter alla räkningar eftersom jag har e smart tendens av att inte sätta dom på samma ställe, utan mest överallt där dom inte ska va eftersom jag sk smartstädar när jag väl städar för att jag lider av extrem lathet.

Imorn bitti kommer Mimmi & Senare mamma ock . Ska disskutera körkort o dop . Datum datum datum , jag hatar datum oh tider att passa . Men jag och Sofia kom på en smartie pie idé förut, kan ha dopet hemma på en vardah så slipper jag träffa massa tråkiga släktingar från ingenstans och låtsas som om jag kommer ihåg vad dom heter :) Smart ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0