Minnet honey ?

Blev bara så fruktansvärt irriterad på mig själv att jag e tvungen att beklaga mig nåra rader . Fattar inte hur jag kan glömma bort allt jämt, har fan minne som en guldfisk . Glömmer bort allt ! Så förlåt till er som tror att jag skitit i vilket , I guess I just forgot about it , och alla möten och samtal o papper och grejjer "/ Fan Elli! Så jävla dum i huvudet är du . Fast de e klart, de e ju inte lätt att va bäst , måste la va pest på nåt ! Men nu har jag iallafall diskat och städat , inte dammsugit då eftersom klockan är fem snart , men gjort iordning iallafall, plus fyllt i massa papper ja måste skicka iväg . Ännu en sak att komma ihåg , låter ju svårt me ja glömmer bort världens enklaste grejjer . Kanske just därför ja glömmer bort dem . Hepp nu ska jag ut och röka , sen göra vällingen klar för Mirre lär vakna snart . Sen förhoppningsvis söva gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0