Shop until you drop ,

Yaah , Idag har jag shoppat bannemej :) Så som vanligt sitter jag med shoppingångest men ändå är jah riktigt jävla nöjd . Ångesten fungerar typ som biktning , för den sitter inte i så länge . Som tur är ;)  Köpte loss lägenheten finally! Och massa målarfärg så imorn ska jag göra klart sovrummet iallafall, heeel nice ;) Sen blev de en sväng på stan där jag fick tag i två par jeans som satt helt ok, men de bästa var att de va strl 27 igen, äntligen en tecken på att de händer nåt me fläsket! Dyra var dom "/ Men sånt är livet . Sen hittade jag en stickad cardigan , myyyys <3 & En vanlig grå tjocktröja me dragkedja , får inte nog av såna där vanliga tråkiga tröjor . Har typ hela garderoben full me såna . Kärlekpådom <3

Fast mest nöjd  är jag nog över mina nya vantar :) Så jag slipper tina upp fingrarna när ja kört runt med vagnen ;D Köpte fyra par för säkerhetsskull efter som jag är världsbäst på att tappa bort vantar. Sen blev de en mössa & en sööt rosabandet kalender ´09 :) Lycka !

Nu ska jag göra klart nästa kurs i skolan tänkte jag, och testa webcamen ja shoppa igår & sen blire o redovisa . Fy fan va pinigt . Får ta på mig glasögon och göra två flätor i håret me rosetter , kanske höjer det betyget en aning om man ser ut som om man inte gör annat än pluggar ? Hoppas går ju . För ja kommer inte ihåg hälften av vad förra uppdragen handlade om . Men ställer han en svår fråga får jag väl låtsas som om jag inte hör honom eller att mitt internet hoppar ur så jag hinner kolla upp frågan lite snyggt innan internet "hoppar tillbaka" ? Usch fula tankar . Borde nog plugga istället . Men orka plugga in hela boken , tänk om det är heelt i onödan ? Aja , kanske lika så bra ändå "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0