Silikon Shulia ,

Bah, pratat i tele med mamma en timme nu, blev helt knäpp när ja såg att hon skicka sms vid den här tiden. Galning :D
Men men, helt upp och ner samtal, från tårar till glädje , like it ! Mycket om Tyson o Miranda o grejjer, stuff jag inte kan ta här . Men till de roliga :D Ska flytta till mamma  ett tag nu i vinter o ta en intensivkurs :D Körkort , sääxy ! Inte känt att jag behövt de särskilt mycket , för jag älskar o röra på mig (får fnatt annars eftersom jag e den fläskdoris jag är o helst vill få bort de) och fyllechaffis vill man ju aldrig bli så naah ! Jag sitter hellre som passagerare med en öl i näven och ser glader ut :D Men nu när pappa e sjukskriven och grejjer så blir de bäst så så jag kan ta mig hem till finland lite oftare o så .  Innan har de ju funkat o åka me nån av de andra chaffisarna och rökt upp deras cigg och tjatat men nu när jag har lilla Mirrebus e de inte lika lätt . Palla sitta i en lastbil med henne så länge . Yeah, hoppas de går bra med de här iaf ;)

Sen måste jag önska min älskade Julia lycka till. Kl 10 idag ska hon få silikontuttar :D Yeah ;D Bara jag kvar nu da , men de får bli nästa år, höst rättare sagt . Får inte göra nåt innan tydligen :S Seeegt ! Men får roa mig med skolan och körkorts teori så länge nu da . Måttligt roande men , blir ju nice sen när man e klar me skiten !

Hepp , lalla i säng nu då . Nighty Night baaastaaars ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0